Sanna

Minus

Publicerad 2013-10-21 01:16:53 i Mitt Sanna,

När DET bara består av bråk och sura miner.
När man själv envisas att vara sig själv. Har lagt sig och envisas igen i en eller fler diskussioner. Och inte kommer fram till ett skit tydligen. Vad gör man då?

Jag är nog en av dom envisaste människorna jag känner!
Men när jag blottar med ett förlåt och en ursäkt att jag har gjort fel. Är jag inte van att få kalla kinden. När man ger allt utan att människan märker? Kan inte lösa problem man så gärna kunnat lösa! om jag nu hade Guds händer..
Vad gör man då?!

Jag ger mig in i det här 160% och ger mig inte tills det är bra!
Fast personen i säg inte verka fatta det..

// förvirrad, sur tjej i sitt första seriösa förhållande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela