Sanna

Skit åxå!!

Publicerad 2013-03-01 11:08:00 i

Gårdagen var jätte bra med tjejerna ifrån jobbet! Men idag har jag väldens ångest! Vill inte gå ut mer. Orkar inte bry mig längre. Hatar när jag blir helt depp över mitt liv! Jag har känt att den här bomben snart skulle sprängas.
För det har jag varit en tickande bomb med negativa känslor. Har försökt underhålla mig 24/7 men nu funkar inte ens det längre. Nu vill jag bara sitta hemma i min ensamhet. Skulle egentligen till Fia (fööörlåt! ) men orkar inte vara social med fler än henne. Överväger att åka till mamma och tycka synd om mig själv. Inte för hon är så duktig att trösta och brukar ofta be mig rycka upp mig. Men ens mamma är alltid sin mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela