Sanna

Starta tränings blogg?

Publicerad 2013-02-16 23:42:07 i

Kanske dags att ta tag i träning och kost?
Prata med min kompis Anna. Jätte duktig med träning och kost.
Vi prata lite hur jag ska äta. Äter bra nu minus bröd, alkohol och bacon. Men kommer fortsätta med alkoholen. Måste ha lite uteliv också.
Ska träna 5ggr i veckan.
Ska köra kondition i 1mån har vi bestämt.
Så det blir cross, bandet, cykel och pass.
Får se hur det går. Ska iallafall ta med ipaden och kolla på film när jag inte kör pass. Haha blir så lätt uttråkad på gymmet!
Sen efter 1 månad så får vi se vad vågen och måttbandet säger.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-17 14:29:30

Då länkar jag min blogg också;) http://www.annahallagard.bloggplatsen.se/

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-02-19 00:10:21

Lycka till hjärtis! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela