Sanna

Tessan och min deal

Publicerad 2013-04-07 22:48:02 i

Den 2/4 bestämde jag och Tessan en deal. Om jag bryter min deal ska jag betala henne 400kr! Och Tessan bryter sin deal så ska hon betala mig hennes en veckas dricks. Så ganska mycket står på spel. Och blir att man peppar varandra och rådfrågar om mat osv. Inte för vi har riktigt samma mål.
Dealen är till sista maj.

Mina mål:
✔Träna 3ggr i veckan (minst)
✔Äta 5 ggr om dagen
✔Får inte äta godis, chips, Max, donken, öl, cider. Ja, ni fattar.
✔Får en dag i veckan med "nyttig" kolhydrater.
✔Inga kolhydrater.
✔Dricka 2 liter vatten om dagen.
✔Inte äta 3h innan läggdags
✔Får äta kolhydrater 1 gång om dagen efter sista april.
✔ Vid kris! Popcorn eller minst 70% mörkchoklad utan tillsatt smak.
✔Får endast dricka vitt vin och rosé.

Än så länge har jag fått riktiga utmaningar! Kalas med tårta och kakor,bjuden på vin och varma mackor.
Bjuden på shot.
Ja kommer säkert komma flera utmaningar!

På onsdag börjar den riktiga träningen! Samantha har fått ihop ett gäng tjejer som ska träna ute med kondition på schemat. Kommer nog spy... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela