Sanna

Onsdag

Publicerad 2012-11-15 00:31:15 i

Jag ser mig själv som en rätt självständig, händig problemlösare. Fast med dåligt tålamod och kort stubin, haha.
Idag fick jag hem min nya säng och tvbänk. Släpa ut den gamla sängen. montera den nya sängen själv. gick på bio med Sandra (Breaking dawn part 2.)
Kom hem och börja rensa ur gamla tvmöbeln. släpa ut den. Mamma kom och hämta gamla sängen och tvbänken. Jag börjar montera den nya tvbänken. 2h efter, 24steg i manualen, blåmärken, svordomar, bankningar(några av bara ren ilska), 4689skruvar och muttrar i alla olika storlekar. Så var den klar. Den passar så sjukt bra! och nöjd är jag!
Nu ska jag krypa ner i den lite större, skönare sängen.







Kommentarer

Postat av: [Sarah]

Publicerad 2012-11-15 02:59:49

va jag med idag!!
Så jäkla braa <3

Svar: Jaa! riktigt bra slut!
Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela