Sanna

Vårruset 2012

Publicerad 2012-05-23 10:40:08 i Mitt Sanna,

Jag och en del av mina arbetskollegor gick vårruset och jag kom först av oss!
Efter loppet fick vi en kasse picknick med massa saker i. Rökt lax, frökusar, kalkon, choklad, juice m.m.
Natalia kom och joina oss på picknicken.

Jag är riktigt nöjd över oss alla i jobb teamet!!




Mamma, jag och helen


Innan start. Gaaanska mycket folk! Haha


Sprang inte men tog en gick fort. 5km på 45min.
Helt okej tycker jag som inte ens tränar!


Man fick en "goodiebag"
Haha men ganska så intressant grejer i..
För körbärstomater på bruk har jag alltid vilja haft! HAHA!

 

Skulle lätt göra om det. Det var jätte kul och det var underbart väder!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-05-24 23:12:15

hahahaha, körsbärstomater på burk? wtf? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela