Sanna

Gammalt ut och in med nytt!!

Publicerad 2012-05-07 15:52:16 i Mitt Sanna,

Dom senaste veckorna har jag funderat vad jag vill med framtiden, med mig själv och folk runt mig.

Blivit:
- Jag tar inte skit längre ifrån andra som förr.
- Gav alla mer än en andra chans.  Du hade din chans.. EN enda chans!
- Gladare! Ser mer saker med en klackspark och skrattar åt det mesta

Måste bli:

- Bli mindre bantnings/kropps fixerad.(Ha rimliga krav):
1.Gå minst 30min om dagen
2.Äta 3 ggr per dag och tallriks modellen.
3. Träna efter ett tränings schema på 15min 2ggr i veckan.

- Inte säga nej till saker pågrund av lathet eller osäkerhet

-Ha en framtids plan minst 1 år fram.
1.resor
2.kanske framtida studier
3.jobb
4.m.m

- Tänka på vilka jag släpper in på mitt liv.

- Lyssna alltid på min magkänsla den vet alltid BÄST !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela