Sanna

Morgon träning!

Publicerad 2012-01-05 08:51:02 i Mitt Sanna,

Igår blev det mycket hela dagen.
Gick till frissan och färga ögonbrynen innan jobbet 11.00 på divas. Jobba där till kl 18.00 sedan tillbaka till frissan och dags för slinga utväxten som var mer än 1dm. Så nu är jag blond igen! Stor skillnad!
Efter det mötte jag upp Natalia och hennes kompis Carro som var på besök ifrån Stockholm. Vi åt på church street saloon. Vi satt och åt i 3,5 timme! och så klart prata vi mycket och skratta en hel del. Kom inte i säng fören 00.30.

Vakna kl 07.45...
Men tänkte ta vara på min tidsrytm och gå och träna innan jobbet. Har precis ätit lite gröt m hallonsylt.
För nu måste jag ta tag i det här innan den 10feb!


Mina nya ögonbryn.. Haha vet ser lite ut som en rysk flicka men färgen kommer lägga sig, Fast på nåt vis gillar jag det.


Hååret!


Maten. Som var lika gudomlig som vanligt!

Nej nu blir det gymmet!
Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela