Sanna

F*tt-mage!

Publicerad 2012-01-31 14:15:38 i Mitt Sanna,

blir så less!
Varje gång jag äter så får jag mer eller mindre ont i magen. Jag vakna med Världens magknip idag.. Damn you öl och tacochips! Jag fick nu ont mer när jag åt lite ravioli, jag har haft så här i typ 2 veckor nu.
Ringde vårdguiden och allt pekar på magkatarr.. Woho så kul!! not!
Hon tyckte jag skulle söka upp läkare då jag har gått med det så länge och börjar få ont när jag sväljer. Men njaa jag går nog till apoteket och handlar magkatarr medicin och lite actimel.

Symtom på magkatarr

  • Smärta eller obehag i övre delen av magen -check
  • Hungersugningar i magtrakten -check
  • Känsla av uppkördhet -check
  • Illamående - check
  • Halsbränna (bara smärta i gomen..)
  • Smärta som kan sträcka sig utåt ryggen -check

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela