Sanna

Mitt 2011

Publicerad 2012-01-03 10:46:25 i Mitt Sanna,

 

 


Nyår



Bio m William



Sandra 21år


Klart i hallen


Idol konsert i Läkerolarena m Pappa och Sussie


drickmys m Fannie och kusin-Fia


Fest hos Zandra L!


Nicole kom på besök i gävle


TT´s maskeradfest. Jag som Super Mario!


Jag blev rödhårig


jag blev med körkort


Hitta en ny favorit i Stockholm


Mat,dricka, utgång i Uppsala


Fira Påsk hos mami


Sista april i Uppsala

 


Öla på brända m Sanna P


Jag fick mig en sambo över sommaren!

 


Fira Grannis som tog studenten


Kolla dragracning med papí


120283 frukostar på min innegården med Sanna P


Drinkar på brända


Fira midsommar i Järvsö


Sol och bad i söderfors m Sandra J och kusin-Fia. En av dom få gångerna jag inte jobbade. eller föresten jag jobba eftermiddag den där dagen..


Åkte på pride och festa litegranna

 


Myste med valpar

Tog mamis bil till SandraJ´s stuga. sola, festa med några stockholmskillar.


En sjuk utgång med Uppsalatjejerna (Fia, Tilda och Bella)


När jag fyllde 21år drog vi till Grönan. Sen blev det bar på söder.


Hade lite förfest


Fick helt plötsligt långt hår!


London m Nicole


Hälsa på fina-Anna i Borås.


Utgång m systrarna Jakobsson


Gjorde en massa jävla knäck


Åt julbord


Julpyntade


Börja på DivasBoning som lärling.


Firade jul

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela