Sanna

Mat

Publicerad 2012-01-11 15:54:48 i Mitt Sanna,

Nu när jag ska gå ner till 10/2 så ska jag inte äta dödsnyttigt eller svälta mig själv utan bara bättre mat och inte stora mängder + rutin.

Frukost
(alltid 1 kopp grönt te )
alt 1:
kanel-gröt m äpple och mjölk
alt 2:
2 stekta ägg och 5 coktailtomater
alt 3:
smootie av hallon, blåbär och vaniljyogurt.

Lunch:
alt 1:
2 stekta ägg, 3-4 stekta halluomi skivor och coktailtomater
alt 2:
tomatsoppa m konservlinser och lingongrova
alt 3:
Sushi 9-12bitars

Middag
alt 1:
indisk kycklinggryta m 1-2 dl ris och en salladsbladning (ruccola, tomat, gurka, vingrett)
alt 2:
Röd thai curry kyckling m cocosmjölk 1-2dl ris och en sallad (-"-)
alt 3:
stektströmming m sallad

Sen kommer jag gå efter om jag nu äter en onyttig lunch så får jag äta en sallad till middag. Så mitt kcal innehåll blir ungefär lika varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela