Sanna

O´learys

Publicerad 2012-02-04 13:21:34 i Mitt Sanna,

Igår blev det Oleays med Natalia.
kan säga så här att jag brukade gilla stället med efter att fått vänta typ 2 timmar!! på maten så känns det som att det inte är första stället man går till.. tråkigt för att stället i sig är väldigt mysigt.


Tog en moijto som var för besk.. haha kvällen blev egentligen en flopp i drick och mat fronten. Men vi hade trevligt ändå!


Som plåster på såren så fick vi gratis efterrätt och 15% rabatt på maten. Vi tyckte att det var lite snålt då vi fick vänta i 2 timmar och sen när maten kom så var vårat kött helstekt då vi bad om blodigt och medium.

Efter maten kom Mange och hans kompis och joina på en drink. efter det så drog jag å Natalia hemåt och dom andra vidare.

Ps; Fick veta en as rolig sak! för det första så fick min bästa killskompis Mange har fått ett nytt jobb (grattis igen!) och kommer resa runt mycket utomlands och jobba som ljud och ljustekniker. För det andra så kommer hans första stopp vara Gran Canaria precis när jag å Sandra är där! Vi kommer bara bo 6km ifrån varann! Snacka om kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela