Sanna

Ishockey och slick!

Publicerad 2012-02-03 14:14:58 i Mitt Sanna,


Igår hade jag och Natalia fått ishockey biljetter av pappa. Det var såklart lika roligt som vanligt och Natalia var med en nöjd. + Brynäs vann 4-1 mot Timrå! Höhö.


Jag innan ishockeyn... Jag ser inte så här tjock ut! Det e den här j*vla spegeln, hehe


Efter ishockeyn blev det drinkar hos mig. Mhh dom bästa och gidaste drinkarna och spela jag har aldrig appen.


Haha för det första.. Jag har typ aldrig stökigt hemma hos mig! Haha om ni nu har kollat runt på bilderna. För det andra så hade jag på mig mina nya dojjor och dom var stört skön! För det tredje så såg det ut som jag var mogolid med munnen... För det fjärde så gick vi på slick och drack lite med vänner.


Det var en intressant kväll på slick och donken,, Haha ja många skratt iallafall!
Natalia sov hos mig och vi kom inte sängen för än 4 tiden och vakna halv 1 idag! haha

Ps: Om ni undrar varför inte Natalia är på bild så är det för att hon inte gillar att vara med på kort och hatar dom som tas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela