Sanna

Svar till anonym

Publicerad 2012-02-25 11:24:16 i Mitt Sanna,



Svar:
Tack för din omtanke och komplimang!
Jag väger mig inte så mycket nu förtiden. Fast den här gången blev jag glad. Den senaste veckan har jag inte känt mig så bekväm i min kropp men när jag ställde mig på vågen så bevisa den något helt annat. Fast jag vägen mig inte heller jag använder också måttband osv.
Visst är jag fixerad av vikt, mat osv men har vart så sen jag har varit runt 15år. Och jag har gjort små små framgångar. Nu vill jag inte väga minimum utan gillar min kropp nu.. Det enda jag inte gillar e min mage och fettet under hakan. Fast annars är jag helt okej med min kropp. Fast tyvärr kan man inte punkt träna som synd är! Fast vilken tjej är nöjd med sin kropp ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela