Sanna

Ge mig allt!

Publicerad 2011-09-26 22:57:47 i Mitt Sanna,

En sak som jag tycker är kul är dokumentärer om typ allt! Älskar att lära mig nya saker (inte gå i skolan och göra prov) Men en dokumentär om t.ex Afrikas djur på savannen bara för att lära mig nått nytt eller om mat. det är precis det jag kollar på nu. Det går en serie som heter "landet brunsås" på SVT1 men går att se på SVTplay.se
Kolla nyss om Kött i Sverige, har sätt Sverige och godis. Nu ska jag kolla på hur Severiges statliga kosttips.
Haha, tror redan häften av er har somnat av tristhet men jag kan inte låta bli att gilla udda fakta. Om hur många procent kött intaget har ökat sen 1963. Bara för att jag vill veta mycket.

Som senaste idag kolla jag på ett pogram på 4an om Sveriges historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela