Sanna

Tisdag

Publicerad 2011-10-05 01:06:07 i Mitt Sanna,

Idag har jag äntligen beställt linser för längre tid. Dyrt men bra!
Har tvättat som en galning så nu luktar det nytvättat i hela lägenheten och jag lider inte alls.
Jag och Natalia tog oss nästan en 2 timmar promenad/PW. (1h och 50min) Kändes skönt!
Lite som när jag och Blondie kunde ta oss säkert 2-4varv runt ridhuset.. haha som om det var den ända cykelvägen i hela Tierp?

Nej nu ska jag sova för jag ska upp 07.30 på ett tvångs infomöte om en personligassistent utbildning på Arbetsförmedlingen.. Som om jag behöver en? jag har jobbat inom yrket sen 2009.. Låt mig gå på ett infomöte om ett ämne jag inte kan.. Herre Gud AMF skaffa en hjärna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela