Sanna

Kommentarer

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-10-19 16:50:36

Hej! :) jag har en tvillingsyster, och nästan alla tycker vi är lika. Dock inte vi själva! Nu har jag bestämt mig för att ha en liten omröstning om detta på min blogg, så kika gärna in och lämna en kommentar om vad du tycker. Kramis :)



http://sstille.blogg.se/2011/october/sara-sofie-lika-eller-olika.html#comment

Postat av: sacke

Publicerad 2011-10-19 17:42:34

Gud vilken bra blogg du har, och du ser amazing ut! Visste dock inte vilket inlägg jag skulle kommentera för att det skulle passa men jag tog bara det första pga. att det passade då mest. :-)

Har just börjat min blogg, kolla in ifall du vill, skulle vara jättekul :-D Är det något jag borde göra för att bloggen ska bli bättre, säg till! :-)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Publicerad 2011-10-19 18:14:37

Ny tävling i bloggen!

Lottar ut en massa smink från E.L.F Cosmetics, hoppas du vill vara med :D

Postat av: Gossanfoto

Publicerad 2011-10-19 19:08:16

Hej! Josefine heter jag, 17 år och driver en fotoblogg. Jag ville bara tipsa om en titt på den och önska en trevlig kväll. :)

Kram!

Postat av: william

Publicerad 2011-10-19 19:59:03

snygg header:D



Vad tycker du om mina Sommar foton som jag har tagit på min vän Louise:D?

Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärksamhetsstörning

Publicerad 2011-10-19 20:33:24

om du vill läsa en ovanlig blogg men ändå en vanlig så kika in på min!

I min blogg hittar du hur det är att leva med ADD och att ha kommit ut som Homosexuell. du finner också Fotografier, förflutet som jag delar med mig utav och en massa annat! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela