Sanna

Drömtydning, tack!

Publicerad 2011-11-01 09:12:27 i Mitt Sanna,

Inatt drömde jag en så obehaglig dröm.
Jag hade fått i present av pappa och mamma att åka på extrem fiske grej på en segelbåt i något varmtland (turkostvatten och varmt i drömmen) Det var 2 bokade båtar. En jätte stor från ett framgångsrikt företag och en liten båt som en typ fiskare ägde.
Men efter ett tag så blev det fina turkosa havet inte så fint längre. Stora vågor och mörkt så man inte kunde se ner till botten.Den lilla båten och fiskaren var snäll och hjälpsam och vi hade det bra. Men vi prova åxå på den stora båten för pappa&mamma hade betalat så mkt pengar för den båten. Men mannen som körde den stora båten var  en galning och sket i oss. ALLA mina dyrbara saker förvann ner i det mörka havet.. Jag blev hysterisk och vi fick hålla i oss i saker för att inte falla i och drunkna (jag och pappa). Efter resan så minns jag att jag grät konstant. Av resan, nära dödsupplevelsen, ALLA pengar pappa och mamma hade lagt ner på resan och mest av allt grät jag av mina saker som jag hade förlorat! Grät hemma, grät på stan, grät för folk, till och med grät för ett tvteam eller en tidning och berätta vad jag hade vart med om. Samtidigt när jag och pappa gick på stan så leta han efter en lykta/trofé sak. Han leta efter en liknande som han tappa i havet på resan. Sen försvann han på affären och jag fick för mig att han åkte till Valbo (köpis) men han var borta.
Och sen vakna jag...

kan någon hjälpa mig vad drömmen kan betyda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela