Sanna

Borås dag 2

Publicerad 2011-11-11 12:31:24 i Mitt Sanna,

Anna kör verkligen hårt med mig!
Gym igår i 3 timmar! och idag i 1 timme? Men körde bara lite band och lår + liiite armar.
HAha jag kommer bli fit for fight efter denna weekend i Borås!
Flygresan gick bra igår. Tog 55min men kändes som 10min. Då jag somna på engång... Kanske inte så konstigt då jag inte ens hade sovit på hela natten och bara 2 timmar vid 17tiden dagen innan.
När vi kom till Borås så handla vi mat, prata, jag däcka på soffan i 3-4 timmar (sååå skönt) Laga mat, drog till gymmet i som sagt 3 timmar! Sen hem laga mat åt Anna och hennes Sambo. Blev oxfié, egna klyftisar, bea och rödvinsås + sallad! och så klart en spritser.mmhh och massa onyttigt till en film. (okej, gympasset idag behövdes nog gaaaanska mkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela