Sanna

Äckel kyckling

Publicerad 2011-11-22 21:49:28 i Mitt Sanna,

Bitter... Jag tänkte att jag skulle äta en underbar middag innan kl 20 som bestod av ris å thailänsk rödcurry kyckling... Men när jag tinar upp kycklingen så luktar den bokstavligen blöthund och är gul inuti! och alla andra fileérna är det åxå... blev fan arg så jag blev gråtfärdig! all kyckling rutten, affären stängd och vrålhungrig. Blev ett radikalt samtal till pappa som tur var skjusa mig(tack!! ) till Willys som stängde 21. Så var där 10 min innan stägning. Köpte färsk kyckling så jag inte behövde känna osäkerhet att det blev samma sak igen! Men NU har jag fått i mig den underbara maten och jag eller magen skulle inte kunna bli mer lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela