Sanna

Sunny sunday!

Publicerad 2011-05-08 17:33:53 i Mitt Sanna,

Haft en jätte bra söndag än så länge.

jobba klart imorse och tog 9 tåget hem till underbara soliga Gävle.
Gick hem och duscha mitt brutala fettiga hår, haha! Om ni såg en sliten tjej med fett hår på tåget så var det inte e hooboe utan jag som var jaa.. Ofräsh.
När jag var klar hemma så åkte jag till Natalia och höll henne sällskap när hon packa och så. Vi gick ner på stan och luncha med pappa på O´learys. Helt klart bästa maten i stan! Rekomenderar det stället!

Följde Natalia till tåget och gick och handla lite soppa till veckan.. För just nu känner jag mig som en flodhäst! allt bara sväller ut ifrån byxa till tröja, haha! ingen vacker åsyn.

Ps; Älskar väderet! kommer bli en underbara vecka med en massa sol!


Ett tappert försök till en "outfit" bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela