Sanna

Lugna gatan.

Publicerad 2011-05-13 17:17:26 i Mitt Sanna,

Idag blir det lugn fredag.

Vakna 13.15!! Snacka om att sova bort hela dagen. Men skönt var det!
Tog en sen PW med Stina igår och hamna hemma hos henne efter. Hon bor verkligen AS fint! Hon bor i ett sekelskifthus. Så jag kom inte hem för ens kl 02.30 typ.
Idag har jag hunnit med att ehm.. duschat och hämtat cykeln, cykla till Eken och hämta ut ett "litet" paket ifrån Nelly.
Idag blir det att städa men mesta dels plugga och åter plugga. Prov imorgon (jag vet att det är lördag men det är komvux omprovsdag )


Jag idag.. Jag ser mycket gladare än vad jag är. Känner mig mer så här....


En flicka i misär av städning och plugg.. 2 saker jag HATAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela