Sanna

Jag har slitit ut skor i en stad där ingen bor

Publicerad 2011-03-23 10:10:51 i Mitt Sanna,

Just idag saknar jag det gamla Uppsalalivet. Vi hitta alltid på saker och kunde alltid ringa varandra och umgås. Kura ihop oss i Elins säng och kolla på film. köpa fika, sitta ute i solen och köra en spontan utgång mitt i veckan.
Och just nu vill jag bara ringa och att vi kan sitta ute i solen och snacka skit och om våra "misära" liv, livet med fest och bara en massa drama med killar och vänner. En stor del av mig känner verkligen tack och lov att jag slipper all drama och allt. Trivs verkligen i det lugna livet jag lever nu. Men just idag ville jag sitta på en uteservering med en chailatte och en god cupidosallad med mitt gamla uppsala och mitt gamla uppsala gäng.















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela