Sanna

Drömtydning

Publicerad 2011-03-11 11:49:08 i Mitt Sanna,

Man märker när saker har stigit en över huvuvdet när man till och med drömmer om det..
Drömde 2 olika drömmar inatt, 1 om Nicole att hon dog och den andra handla om att jag och mamma var ute och körde (jag körde) och jag körde som en biltjuv och vi skulle till kolmården och såg vilda djur på vägen.. Fråga mig inte varför..

Drömtydning:
Dröm 1
Bil:
Du vill uppnå en yttre förändring
 (att själv köra) Ett gräl är förstående
Elefant: (se vild) ekonomi förbättras
MODER: Drömmer du om din mor eller att du själv är mor, anses det röja en önskan att utvecklas, en längtan efter högre ställning eller mer att säga till om. Du vill dominera. Andra drömtydare anser att det är vad modern gör eller säger som är det betydelsefulla i drömmen.


Dröm 2
En väns död:
Bröllop - inte ditt eget

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela