Sanna

BB Madelene

Publicerad 2011-03-28 22:37:57 i Mitt Sanna,

Jag kollar nu på BB. Och jag blir så jävla äcklad av Madde den nya tjejen... Hon får verkligen en att vilja bli nunna och börja svälta sig själv. alltså jag är inte den som ser alla för det yttre men hon är så jävla ful! Bröst som en omjölkad ko! fattar inte att hon tycker hennes som sagt hör och häpnad tycker hennes SILIKONbröst är snygga.. Om jag fick ett sånt resultat hade jag gått tillbaka och begära tillbaka pengarna och huggigt bort brösten...
Behövde skriva ur mig vad jag tyckte om den feta bruden som skulle kunna bresar benen för en palm!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-03-29 12:52:54

haha satt också å diskutera hennes fula bröst igår och sa precis samma, om man skaffar sillisar så gör man väll fan dem snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela