Sanna

Juli 27, 2011

Publicerad 2011-07-27 18:16:08 i Mitt Sanna,

Herre gud vilken aktiv dag! känner mig helt slut i bollen!
Sluta först 07.30, var hemma i Gävle kl sisådär 9? Fixa mig + betala räkningar (sämsta sysselsättningen ever...) !10.00 stod pappa med bilen utanför och vi åkte till Lager 157, bubbleroom outlet och scorett outlet (ligger på samma ställe) var där några timmar sen hem till Gävle. STOR handla mat som om jag hade 10pers i mitt hem! Och nu sitter jag här och har precis ätit.. Snart ska jag fixa mig och träffa tjejerna för sommarkväll! hur fan ska jag ORKA?! nästan lust att dra täcket över huvudet!


Haha! Jag 14år!


idag är det Thea plutt bebis 9års dag! tänk hur gammal sur tanten är?
(4år på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela