Sanna

Livets ski*thål i ett nötskal

Publicerad 2011-07-29 23:48:32 i Mitt Sanna,

Jag blir så less på livet ibland!
När man känner sig himla lycklig, med sig själv och tillvaron så slår det tillbaka till det negativa.. inte en liten knuff utan en riktig knytnäve i magen!
På nått vis njuter jag av lyckan extra mycket för jag vet att olyckan smyger runt hörnet i livet.
En människa kan inte vara lycklig 100% Det är tyvärr ren fakta..
Men kan åxå säga att människan skapar sitt eget missöde..
Det är bara du som jan kontrollerar hur du påverkas av omgivningen, människor osv.
DU är den ända som kan ändra dig själv och på så vis göra Världen till en bättre plats.

Men det negativa lär jag mig åxå av,  tackar och bockar för det. Allt är en erfaranhet, att kunna utvecklas som människa + så uppskattar jag min braiga tid extra mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela