Sanna

Medel

Publicerad 2011-02-12 23:27:58 i Mitt Sanna,

jag tänkte skriva lite om första gången jag träna medel jympa i torsdags.
Vi säger så här jag har nog aldrig skrattat så mycket inombords som då och inte vart så nära att spy när jag har tränat.

Vi går in och tar en plats på träningsgolvet. En man kommer in runt 40års åldern och jag ser att han har en lång stripig tanig tofs. Skratta lite inombords men när killen vänder sitt bakhuvud så är det inte bara 1 tofs utan 2 höga pippelotter! belive me jag skratta så mycket inom mig så jag blev säkert tomat röd i ansiktet och min haka råka säkert halka ner ett step.. Men vi börja passet och följde efter mannen med dom nu hoppande pippelotterna. På slutet hög det till i sidan och jag börja må skumt, lite små illa men det gick över efter att ha druckit vatten och vila 30sek. Men jag tror jag lugnar mig med medel eller så kör jag det först på veckan och inte som den 4:rde träningen på raken.

 (S S S av S S S S S )

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2011-02-15 19:58:27

haha han lät ju rolig, vart kan jag hitta honom ? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela