Sanna

Friskismorgon

Publicerad 2011-02-17 10:36:48 i Mitt Sanna,

Vilken bra starta på dagen!
mötte upp Natalia 07.10 utanför friskis och vi körde igång med att jag körde intervall på bandet så jag höll på att spy och Natalia körde crosstrainern. Sen gick jag över och gjorde lite rygg, sedan innelår, rumpa, mage och sen på "funkygymmet" och gjorde lite mag och balandövningar med bollarna och dom uppblåsbara halvmånarna.
Och lite trum virrvel... duh duh duh. Jag klara mitt mål! att jag skulle göra 10 situps på halvmånen! och nu ska jag satsa på 20st som mål + jogga i 15min, haha klena mål men belive me! Jag är mycket otränad!

Kom hem efter gymmmet och koka lite havregrynsgröt och hade lite drottningsylt till. Satt till och med vid köksbordet och läste friskistidningen.
Sen tog jag mig ett varmt bad och nu ska jag söka lite jobb och plugga tills ikväll då jag ska på Svenska B.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela