Sanna

Underbara liv!

Publicerad 2011-08-08 12:01:49 i Mitt Sanna,

Torsdag:
Sluta jobba och åkte med Sandra J in till Gävle och hon stanna hos mig. Vi sola på min innegård, åt mat, kolla film och gick på stan. Mot kvällen börja vi fixa oss. Köpte hem mat och satt och myste ute på innergården. Andreas och Johny kom och joina och vi drog sen till interpool. Drack lite och spelade biljard.










Fredag:
Vakna tidigt och tog en brunch med gänget ifrån igår. sen blev det jobb för mig. (15.15-08.00)



Lördag:
Umgicks lite med Jimmy innan jag åkte till Stockholm för pride med Nicole m.fl.
Vi tog några öl på söder med Nicole, Isak och hans kompisar sen drog vi oss till Uppsala för Reggaefestivalen!
Satt och myste med vin, filt på andra sidan ån så vi hade jätte bra platser för att kolla på artisterna (gratis) haha!
Drog sedan in till Uppsala centrum för lite mer dricka på Magnussons. Sen max och taxifärd hem till Nicole.

Mohaha! stressad på uppsala station!


Träffa på Emily, Vilma en snabbis på pride..  Nicole och Isak till höger.


Våran utsikt över reggaefestivalen.
(ursäkta med dåliga bilder. Glömde kameran hemma och mobilen fick dåligt batteri så då funka inte blixten..)


Söndag;
Blev bakishäng med Nicole med god mat, skratt och powernaps till jag skulle med tåget till jobbet (20.00-07.30).




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela