Sanna

Som om att ha allt får trånga skor...

Publicerad 2011-08-19 17:21:27 i Mitt Sanna,

Nu är jag less på mitt liv! Om man nu kan kalla det liv? vart är min vardagslyx och ork vägen?! och mina vänner?!
Alla kommer nu flytta eller har flyttat till tjottahejtti! Om det inte är söder så är det till norr.. Kan vi inte alla samlas i Gävle bara 1 år till? Skulle behöva det just nu!
Höst häng i min lägenhet med värmeljus och vin som te! En förbannat bra shopping tur, en perfekt ölkväll och en oförglömlig utgång! vart tog allt det där vägen? Jo verkligenheten och alla måsten och drömmar kom ikapp oss alla förutom jag... Känns som jag ruttnar på plats och alla andra rör sig till nya breddgrader i livet.
När kommer min vänd punkt i livet?



Nej nu ska jag ta mitt deppiga humör och dra täcket över huvudet.. HEJ!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela