Sanna

Höst med storm steg!

Publicerad 2011-08-15 17:59:13 i Mitt Sanna,

Jag har en hatkärlek till hösten.
Älskar höstkläderna, alla fina löv, tända ljus, powerwalks med rosiga kinder och deeptalk och att jag fyller år.
Hatar är alla måsten som hör till hösten, ruggiga regnskurar och en årstid närmare den hemska vintern..

köpte mig ELLE-magasin så nu har jag en lista på vad som ska finnas i min "walk in closet" cape, kängor, stora stickade halsdukar, smycken, skinnhandskar m.m Jag vill verkligen ha min lön NU! inte länge kvar.

+ hösten får mmig att blomma. Får värsta energin till all möjligheter i livet. Projekt, jobb osv. Vill pumpas av möjligheter och erfarenheter + all slags nöje som hösten ger!


Hösten 2009


Hösten 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela