Sanna

Onsdags tills nu!

Publicerad 2011-08-26 18:11:07 i Mitt Sanna,

Har glömt att skriva att jag hade en jätte bra kväll i onsdags i Uppsala med Sofia V och hennes arbetskompisar!
Vi åt först på Taziki (gudomligt gott) sen drog vi en barrunda á la Uppsala! Jag fick mig många många skratt och hoppas Sofia hade en underbar kväll! Grattis till henne för 3:dje gången!

Blev till frågad om jag ville följa med till Stockholm på krogen idag av Catrine (1 av tjejerna ifrån onsdags) men tacka nej då jag ligger nu ännu sjukare här hemma och känner mig inte alls sugen att svida om till festblåsa eller högklackat! Tacka nej men tacka gärna ja till en annan gång!

Vad händer mer?
Jo jag känner mig otroligt sliten och mycket ofräsch som människa! big time!! Och vill att det ska bli riktig höst (utan regn) och bli frisk så jag kan börja träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela