Sanna

jag dansar bara hemma i mina grå!

Publicerad 2011-08-20 15:58:56 i Mitt Sanna,

Jag älskar att gå ut och dricka med vänner och dansa i timmar! Men nu förtiden stannar jag nästan hellre hemma pågrund av att jag hatar att fixa mig!
Känner mig så förbannat FUL och TJOCK hela tiden! Vem vill gå ut med känslan att man ser ut som en vitval med sminket kastat i fejjan? Nja inte jag..  Lättare att stanna hemma.. Och välja skor ska vi inte ens prata om!!

Ska iallafall ut och fira Sofia V för hon fyller 21år på onsdag.. Men får se hur länge jag står ut med mitt yttre ute i vimmlet med allt för snyggt sällskap!

Ska dra täcket över huvudet ett tag innan slakten börjar framför spegeln.....

Ännu mer minus är VÄDERET!! Alltså skojar vädergudarna eller ?!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-08-31 20:56:55

Du kommer alltid att vara fin i mina ögon sanna min vän <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela