Sanna

Uppskattning är underskattat !

Publicerad 2011-04-28 14:50:55 i Mitt Sanna,

Haft en riktig dålig dag! Då menar jag ruskigt dålig dag.. Tror den fortsatte ifrån igår.
Men något som fick mig att känna mig glad var hur snälla människor kan vara, alltså folk man inte känner.

Var på stan efter skolan och köpte lite saker till sista april. 3 personer gav mig komplimanger för min långklänning som bara var ett reafynd ifrån H&M för 25kr.
Och Manges peppsms värmde också mycket!
Att sånna små saker kan göra en så glad.
Nästan så man måste må som sämst för att uppskatta det lilla i vardagen.

Ursäkta alla tråkiga egobilder. Men har inte tagit några nya bilder sen förra veckan.. Påskbilder kommer åxå.. Har kameran hos papi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela