Sanna

Motgångar gör dig bara starkare. Tro mig!

Publicerad 2011-04-13 11:31:24 i Mitt Sanna,

090208

Samma tankar igen om samma sak , samma slut....
Jag fattar inte att jag orkar nöta detta om och om igen. Vilken nytta`? vinner jag något på det? svaret är ju nej. Alltid NEJ.
Fast jag nöter för jag bryr mig och vill inte mista dig, någon som står mig närmast. Men allt har ett slut, fast vill inte tänka så. Jag tycker inte vi har nått vårat slut än. Vi har över vunnit större saker än det här. Men det känns också som det är jag som förstör mellan oss, mina krav osv. Vad vinner jag på dom'? du vinner iallafall inte på den. och inte den 3:dje personen heller. Men jag kanske är rädd vad som kan hända. Och blir sur också på mig själv att inte lita på dig, varför gör jag inte det?

FAN!! ingen vinner nått på allt det här. Blir så less att allt har hänt, spola tillbaka 4 månader så skulle aldrig det här hänt och jag skulle sluppit träffa 3:dje personen som förstörde mer än vad jag någonsin skulle trott!'

xoxo
frokensanna




Jag blir väldigt arg på mig själv när jag läser detta! Det här skrev jag tidigare i bloggen. Säger en sak.. Tack och lov att man går vidare och med huvudet högt och förståndet i behåll.
Att självförtoendet fick sig i en törn men växte starkare än aldrig förr. Säger inte att jag är glad att det hände men det fick mig att lära mig att allt är inte mitt fel, folk gör fel i din närhet och stå på dig. Om det hade hänt nu, samma sak hade jag nog spottat människan i ansiktet och be människan dra åt helvete. Idag vet jag vem jag är. Vad jag vill ja i mitt liv, människor osv. Om någon försöker rubba mitt självförtroende eller försöker få mig att må dåligt av peronens vinning så vet ni vart dörren ligger..
Jag litar bara på mig själv idag och jag tänker bara på mig själv i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela