Sanna

paranormal activity i mitt sovrum !!

Publicerad 2010-09-30 11:06:11 i Mitt Sanna,

Inatt höll jag på att nästan gråta av skräck!

Hörde hur min IPOD börja spela mitt i natten (kl 5) ifrån ingenstanns!
Först trodde jag att det var min kompis mobilalarm men inte.. Fattar inte hur det kunde göra det för den låg i väskan som var stängd och 1,5 m bort ifrån mig.. När jag nu ska stänga av den så är det knapplås på och det är då omöjligt att man ens kan sätta på eller av den i det läget.. Jag tar av knapplåset och stänger av och drar ner ljudet till minsta! Går och lägger mig och är JÄTTE rädd! för hur fan kunde den ens börja spela? den var avstängd, knapplåset var på och den låg i en väska som var stängd! tänker att " fan måste någon ande ta kontakt med mig nu!" försöker sova, men hör knarr och ljud som lät som fotsteg som går, kalla vindar på min kind! hemskaste natten i hela mitt liv!!! kunde inte röra mig av skräck!! ska aldrig mer sova på min kompis övervåning!! ALDRIG inte ens med någon!
Iallafall tog jag mig mod och tog med mitt täcke och mobil och sprang ner för trappen, stängde dörren!

paranormal activity inatt!

Kommentarer

Postat av: Malin mohlén

Publicerad 2010-10-01 13:16:49

Hallå (: Tycker du har en snygg blogg, och tänkte starta en ny egen blogg. Har du fixat din blogg själv? Kiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela