Sanna

2010.09.20

Publicerad 2010-09-20 21:58:02 i Mitt Sanna,

Mys, mys, mys i min soffa med te och tända doftljus. Har städat klart mitt hem och det ser jätte fint ut här med lite nya saker som en ny lykta (fick av mamma förra veckan) och rottingburkar som jag har lagt alla mina smycken i, de står i badrummet.
Ja jag behöver flera lugna veckor nu efter helgens bravader! men icke så fyller min underbaraste Nicole 20år på lördag så ska fira henne men dock nykter har jag bestämt (behöver alla tummar hållna för med Nicole händer det alltid bravader med fest och goda drinkar + öl)

Och nu iallafall så har jag tagit tag i körkortet och snaart är jag där. Nästan klar med körningen men nu behövs det bara en spurt med teorin!



jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela