Sanna

2010.09.17

Publicerad 2010-09-17 12:07:19 i Mitt Sanna,

Igår blev det IKEA för hela slanten med mamma, det var jätte roligt och trevligt att gå runt och kolla + köpa saker.
Jag bytte ut min spegel som lukta camel till hmm ja till en till som lukta just camel.. haha så ska försöka få upp den imorgon så kanske det stänger in lukten. Jag köpte lite grejer till klädkammaren så alla mina kläder får plats som de inte gör för tillfället (allt ligger i högar), köpte nya kuddar, rottingaskar till mina smycken, köksgrejer osv. Köpte handukar på jysk också + fixa lite tapet prover.

För min idé är att jag ska sätta upp tapeter innan spegeln ska upp på samma vägg. Men som sagt så tänkte jag sätta upp det själv för jag tror ingen annan har så står lust med att mönsteranpassa osv på 2 små väggar som det är 2.75m! men ska försöka fjäska lite för någon så kanske det går. Vi får se, vi får se.

Men idag ska jag röra mig till gymmet och köra lugnt för jag låg säng liggande i onsdags för min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela