Sanna

2010.09.13

Publicerad 2010-09-13 14:52:03 i Mitt Sanna,

Nu har jag vart på gymmet efter alla om och men!
först så handla jag och kom in på gymmet och kom på att jag hade glömt mina skor! men tur så bor jag bara 2 gator bort ifrån gymmet så efter andra gången så kom jag till gymmet.
körde:
12 min cross (som uppvärmning)
15 min styrketräning (20x2 mage, rygg, armar.)
20min intensiv powerwalk med lite intervall på bandet
10-15min strechning och balansträning. 
 
Men förlora bara 290 kcal!

åt en banan efter gymmet och det var min frukost/mellanmål men ska kanske göra en nyttig sallad till lunch med en liten hårdbrödmacka för nu vill jag inte göra mig av med mina 290 kcal som jag har tränat ihop! får bli en powerwalk mot kvällen och middag med Erica efter kl 18.00 (nyttig)


Föresten visste ni att en banan innehåller 111 kcal!!!!
aldrig mer en banan för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela