Sanna

2010.09.06

Publicerad 2010-09-06 07:52:34 i Mitt Sanna,

Imorgon blir jag vuxen.. Aldrig mer tonåring och det känns tråkigt! Ganska skönt att vara tonåring för att man inte riktigt vuxen och klandras inte för sina halv kassa beslut och nu är det dock andra bullar. för nu måste man bli vuxen på RIKTIGT:
-betala räkningar i tid (det gör jag duktigt)
-jobba som en gris (skulle behövas)
-städa var och varannan dag här hemma (var tredjedag iallafall gör)
-tvätta (1-3 gånger i veckan pågrund av att jag har tvättmaskin)
-tänka 4 steg längre i livet (någon jag MÅSTE lära mig)
-förverkla framtidströmmar (måste bara veta hur jag ska lyckas)
-planera i förtid (något som kommer bli svårt)
-hantera pengar på ett varsamt sätt (HA! ja jag skulle vilja se mig själv lyckas)
-sluta köpa onödiga saker (ett MÅSTE)
-festa mindre... (för min stackars lever)
- Skaffa körkort (jag är snaaart där! )
Ja, listan är bra lång!

Men nu jag springa till gymmet för jag har fått en hel del semesterkilon på nacken! fyfan nu blir det träning 5ggr i veckan ! powerwalk varje dag! och bara en massa nyttigmat! minus den dagen då jag fyller år ! imöööööööra blir jag 20 och jag har åldersnojja som heter duga :( inte en systemet kan muntra upp mig!

Ps: bilder kommer om Zandra behagar att lägga in dom

Kommentarer

Postat av: A m a n d a

Publicerad 2010-09-06 09:17:59

Hej Gumman!

hade ni det bra på resan då? =)

Kul, jag skulle också behöva ta tag i livet lite, men men.. När blir det 20års fest då ? ;) Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela