Sanna

2010.09.06

Publicerad 2010-09-06 14:40:11 i Mitt Sanna,

Jag kom hem ifrån Rhodos igår, är brun och jobbigt nog 3 kilo dyngere..
Så jag tog tag i saken idag med att dricka en bantingshake, tog på mig träningskläder och tog en powerwalk med lite joggning i backarna. Och nu har jag ätit en (grymt äcklig) pasta m tonfisk och kidneybönor med bara 374Kcal.

Jag har också gått med i matdagboken som är en hemsida där du kan skriver in vilken mål vikt du har och sedan skriver du i hur mkt du har ätit och tränat så man vet hur mkt energi du tar upp och förlorar.

Kommentarer

Postat av: A m a n d a

Publicerad 2010-09-06 15:30:01

okejokej :) jo som vanligt, jobbat och slitit :) haha! haha nej vad är det du säger, ingen 20års fest, dåligt :) haha åldersnojja vid 20? det är illa!! Pusss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela