Sanna

lööööööördag

Publicerad 2010-05-22 17:45:23 i Mitt Sanna,

Underbara väder! vart bra väder i flera dagar och det gillas !
Jag har vart i tierp ifrån torsdag kväll till fredagkväll. Torsdag kväll umgicks jag med Jimmy och några till sen på fredag blev det att umgås med Kusin Fia och åt glass i solen med henne sen blev det jobb 15.15 - 21.30 som tur jag hade så hade pappa jobbat över så jag fick skjuss till gävle igen.. Och ett minus att vara i Tierp var HERRE GUD alla myggor! helt uppäten av dom där jävlarna, fyfan tack godegud att man slipper det i Gävle.

Men nu tvättar jag för fullt och städar, runt 1 ska jag och Zandra sola på Ericas balkong och jag ska försöka bli brun, haha...

Nej, nu tänkte jag visa några av köpen jag har gjort i veckan:


50:- Indiska



79:- H&M



99:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela