Sanna

officiellt en Gävlebo !

Publicerad 2010-05-05 21:03:10 i Mitt Sanna,

Nu har jag hållt på att fixa sen 08.30 !
Nu är det är mästa i lägenheten och nu fattas bara soffan och en hylla och lite småsaker på väggarna osv..
Jag har köpt mat för 826kr !! mat för 1 år framåt haha. rengöringsmedel för nästan 500kr ! nu ska det lukta gott i min lägenhet. Har också slagits med badkarsfronten och den här gången vann badkarsfronten. Mange var här ett tag och hjälpte till och Erica har vart här hela dagen och hjälpt mig och mamma med allt. Ja det har hänt en massa saker här. och NU åker badkarfronten i förrådet (ena hängordningen är sönder).. Men Zandra kommer hit och hjälper mig att hitta förrådet och bastun (om den är ledig så blir det att basta, hehe) Så nu är det första natten jag sover här och Zandra ska sova här med mig :)

Bilder kommer när jag hittar sladden i någon av alla lådor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela