Sanna

Jobbsommar

Publicerad 2010-05-11 15:06:06 i Mitt Sanna,

Åhh, lyssnar på den här låten och vill att det ska bli sommar så man kan gå barbent och dricka öl och grilla vid en strandplats med dom bästa....Men ICKE ! Den här sommaren kommer gå ut på JOBB och leta en massa JOBB till hösten för nu när jag har egen lägenhet så måste jag dra in pengar.. Och jag skäms att jag tycker 5500kr utgifter i månaden (allt är inräknat, hyra, mat osvosv) känns mycket och jobbigt.. Men när man inte har ett fast eller säkert jobb till hösten så känns det som en klump i magen och att jag måste spara varenda krona till utgifterna.. Så nu får man känna på fattigdom igen som jag gjorde när jag bodde i Uppsala.. Fast det är mitt val och det är värt allt.. För jag får bo i en stad jag trivs i och i den bästaste lägenheten + den är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela