Sanna

most wanted

Publicerad 2010-03-05 10:15:10 i Mitt Sanna,

Igår var en jätte mysig/rolig dag. Har inte skrattat så mycket på länge (andnöd, magont och tårar.)
Mötte upp Erica och Zandra vid 4 tiden och vi tog en fika och en massa massa prat. Mötte upp Sandra runt? haha vet inte vilken tid kanske halv 6. Vi åt på buddys sen gick vi till Sandras jobb och spela biljard, mohaha vann båda gångerna ;)
Zandra kom förbi efter 7 och tog en öl med mig sen gick vi till Erica och hämta mitt vin sen hem till Zandra.
Vi satt och lyssna på gamla skivor och hade allsång i köket och drack vin, haha riktigt kul och så klart en massa babbel..

Idag ska jag ta mig i kragen och lämna in kameran på elgiganten senare åka hem och duscha och sånt.. Sen på kvällen blir det vindrickande med några st och vid 12 kommer Sandra och joinar oss. Får se om jag går ut men man vet aldrig med mig, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela