Sanna

Helgen

Publicerad 2010-03-31 14:59:46 i Mitt Sanna,


Hurra hurra för Erica fyllde 23 gamla år i torsdags och vi fira det med en god middag hos henne och sangaria(sangria.) Men jag var tvungen att åka med 23.00 tåget hem för jag skulle jobba i Stockholm på lördagen.
På lördagen åkte jag med 07.05 tåget och mötte upp Anna på pendeln till Stockholm, vi skulle hjälpa till på ett Hälso & skönhetsmässa på sturecompagniet. Vi fick hjälpa till att montera banners, dela ut flyers runt sturegallerian och dela ut gratisnötter. Jag hade en jätte bra dag och tog en thaimassage och färga ögonfransarna.
På kvällen åkte jag tillbaka till Erica för vi skulle ut med båda var väldigt otaggade efter ett tag. Erica sjuk och bakis och jag astrött pågrund att jag hade varit på språng mellan 06.00 - 19.00 och när vi åt så tog luften slut och vi hann inte ens se en film så somna jag på soffan.
Söndag var vi allmänt sega och åt våfflor osv.




Haha jag hann inte knäppa kort på den fina tårtan som Zandra hade gjort.




Systrarna Froms





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela