Sanna

Det som har hänt!

Publicerad 2010-03-15 12:32:57 i Mitt Sanna,

Helgen blev riktigt bra!
Fredags blev en riktigt lugn kväll med skumbad i min ensamhet.
Lördag så åkte jag till Gävle till Erica. Vi börja vin och börja fixa oss, runt 20.00 rörde vi oss till Olles och åt goda ribs med pommes. När vi kände oss mätta och belåtna så börja vi röra oss mot förfesten på ena sidan stan var där någon timme sen blev det heartbreak för hela slanten!
Dagen efter var vi bakis och blåslagna, haha jag med monster blåmärke på armen och Ericas blåa fot, haha. Hela söndagen blev det fetta allt ifrån max, ben&jerrys, popcorn,godis m.m

Idag jobba jag på morgonen (07.30 - 10.30)  och snart kommer Jimmy förbi och vi ska ta en sväng med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela