Sanna

Vill JUST NU bara ha Paris

Publicerad 2010-06-18 11:09:32 i Mitt Sanna,

Just nu är jag små less på tråkiga Sverige! Jag vet att jag nu kunde vara i Teneriffa men nja det gilla jag inte det heller.. sverige locka på mig, men nu näää det är så alldagligt jag vill till en storstad typ som Paris och leva lyxliv i typ 6 månader! jobba på ett roligt jobb och prata en massa fin franska (som jag dock inte kan) Jag var i Paris när jag var 17år och jag blev helt kär i stället fast vi bodde på ett litet hotell i pigalle och strosa runt och bara fasinerades av omgivningen.. Men det får bli en annat liv för nu har jag en underbar lägenhet (som kan påminna mig om Paris med lägenhets underbara charm med 2.70 i tak och fönster så djupa och stora så du kan sitta i dom och kolla ut. ) har lite Parissaker här hemma som påminner om Parisresan och jag skrattar alltid när jag tänker på resan, haha!

I'm going to make it by any means
I got a pocketful of dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela