Sanna

Vi ar helskinnade!

Publicerad 2010-01-11 20:44:31 i Teneriffa 9/1 - 27/2 2010,

Jag vet att jag inte har uppdaterat pa 2-3 dagar? Det kommer ta oss 20 dagar tills vi far internet i lagenheten och det kanns jatte drygt!
Men vi har internet cafe pa torres del sol och idag fixa vi spanska nummer men mitt skulle ta lite langre tid sa det funkar nog imorgon...

Vi har det bast har om man raknar bort vara babiskackisar i lagenheten... och jag har nastan dott av panik 2 ganger och det ar bara jag som lyckas se dem och inte Ncole.. forsta gangen vi kom in i badrummet sag jag den javeln och idag kom den "mysigt" upppringande ur diskhon, skrek som en stucken gris.. Men vart husdjur har fatt namnet pungen av olika orsaker... Ohmm vad ska jag skriva mer.. Jo bilder kommer nar vi hittar ett cafe dar man kan lagga in bilder for den har databurken ar inlast.
Jag har blivit lite brun ocksa.. Och en sak till, JAG SAKNAR ALLA DAR HEMMA!! familjen, vannerna i Gavle, Tierp, Uppsalam dalarna ja vad all nu bor sa saknar jag er alla! Kan tyvarr inte prata med dom sa lange jag vill i mobilen eller prata med dom pa internet och varst ar nog att inte kunna traffa dom pa manader !!!

Nu ska vi snart ga upp till Kackis Pungen och fixa oss lite sen blir det en Svensk bar for varan del..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 16:30:52

Hej Sanna och Nicol!

Ni verkar ha de bra förutom för era kommande vänner pungisarna ni vänjer er jag lovar.Massor av kramar till er /Pappa

Postat av: A m a n d a

Publicerad 2010-01-16 15:44:52

kul ni verkar ha :) saknar dig med där borta! hoppas ni får det fortsatt kanon <3

Postat av: Noahkaisa

Publicerad 2012-01-31 07:48:22

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela